Product logo

Kuidas saame aidata?

Küsi julgelt! Leia vastused hetkega.

Laenu taotlemineMilline on Bondora laenutaotluse protsess?Kuidas laenu taotleda?Kes saab Bondoras laenu taotleda?Kui kaua laenu taotlemine aega võtab?Kuidas toimub isikutuvastus?Kuidas saan oma pangakonto Trustly kaudu kinnitada?Miks peaksin esitama oma kontoväljavõtte Instantori kaudu ja kuidas see käib?Kas saan muuta oma laenutaotluses esitatud andmeid?Kas saan laenutaotluse tühistada?Millal ma raha kätte saan?Kas saan taotleda Bondorast uut laenu, enne kui vana on tagasi makstud?Kas saan taotleda refinantseerimislaenu?Mida peaksin tegema, kui pole laenupakkumise tingimustega nõus?Aktiivne laenKuidas toimub laenu tagasimaksmine?Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?Kuidas saan teha oma kontolt väljamakseid?Kas saan tühistada oma laenu 14 päeva jooksul alates laenulepingu allkirjastamisest?Kus saan oma maksegraafikut vaadata?Kuidas saan ennetähtaegselt tagastada osa laenust?Kuidas saan ennetähtaegselt tagastada terve laenu?Kuidas saan maksegraafikut muuta?Mis juhtub, kui mul tekib laenu tagasimaksmisel raskusi?Mis on B On Track?Mis on B Secure?Mis on B Secure+?Võlas laenMilline on Bondora võlamenetlusprotsess?Milline on võlamenetluse protseduur aktiivse laenu puhul?Milline on võlamenetluse protseduur üles öeldud laenu puhul?Mis juhtub, kui võlgnevus on kohtutäituri menetluses?Mis juhtub minu maksehäire avaldamisel Ametlikus Maksehäireregistris?Milline on võlamenetluse protseduur erandjuhtumite korral?Minu konto Kas minu isikuandmeid hoitakse turvaliselt?Kuidas saan luua uue salasõna?Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?Mul puudub juurdepääs Bondora kasutajakonto registreerimisel kasutatud e-posti kontoleKuidas saan Bondora kasutajakontoga seotud pangakontot muuta?Kuidas me kliente tuvastame?Miks on kliendi tuvastamine vajalik?Kellega me andmeid jagame?Kuidas saan oma Bondora kasutajakonto sulgeda?Minu dokumendid Kus saan vaadata oma kontoväljavõtet?Kust leian oma allkirjastatud lepingud?Kust leian tasutud ja tasumata arved?Bondora klienditoega kontakteerumineKuidas saata päringuid Bondora klienditoele?Kirjuta meile e-posti aadressilt, mis on seotud Sinu Bondora kasutajakontoga.Mida peaksin tegema, kui saan telefonile lühisõnumi, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan tavapostiga kirja, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan e-kirja, kuid mul pole Bondora kasutajakontot?Mida peaksin tegema, kui kirjutan Bondorale kellegi teise nimel?Bondora kontserni finantstulemused

Mis on B Secure+?

B Secure+ on Bondora preemium klienditase. See tähendab, et Sul on kõik võimalused, mis B Secure'i puhulgi ja veel rohkem, nagu näiteks:

  • Rohkem põhiosa makseta tagasimakseid*
  • Automaatsed ennetähtaegsed maksed
  • Eelisjärjekorras klienditugi
  • Mugavad automaatsed teavitused
  • Võimalus proovida uusi teenuseid enne teisi
  • Eripakkumised partneritelt

B Secure+ võimaldab teha muudatusi maksegraafikus, mis teeb teeb Bondora kogemuse veelgi paindlikumaks. Nii on lihtsam maksetega rajal püsida ning stressi on vähem.

*B Secure klient saab võtta põhiosa maksetest puhkust kuni 12 kuud. B Secure+ klient aga kuni 5 aastat.

Kellele on B Secure+ mõeldud?

B Secure+ on mõeldud klientidele, kellel on Bondoras vähemalt üks aasta pikkune aktiivne laen. B Secure+ lepingu sõlmimiseks pead nõustuma tingimustega.

Kui palju B Secure+ maksab?

19.99 € kuus. See sisaldab ka kõiki B Secure võimalusi.

Kuna oled B Secure+ klient, maksad B Secure+ teenustasu vaid korra kuus, olenemata aktiivsete laenude arvust. Olgu Sul üks või mitu aktiivset laenu, kuus maksad ikka vaid 19.99 €.

Millal pean maksma B Secure+ tasu?

B Secure+ kasutamise eest lisatakse 19.99 € Sinu igakuis(t)ele laenumakse(te)le. Seda maksad ka põhiosamakse puhkuse ajal. Tasu võetakse Sinu Bondora kontolt automaatselt maha iga kuu aktiivse(te) laenumakse(te)ga samal päeval.

Esimene B Secure+ tasu tuleb maksta koos järgmise laenumaksega olenemata sellest, kas oled midagi muutnud või mitte.

Kontrolli alati , kas Sinu Bondora kontol on B Secure+ ning teiste igakuiste maksete ja arvete jaoks piisavalt raha.

Kuidas töötab automaatne ennetähtaegne tagasimakse B Secure+ klienditasemel?

Kui lisad kontole rohkem raha, kui makseteks on vaja, kasutatakse ülejäänud summat ennetähtaegse tagasimakse tegemiseks. Olenevalt summast läheb see kas osalise või täieliku ennetähtaegse tagasimakse tegemiseks.

Kui Sul on rohkem kui üks aktiivne laenuleping ja kontol piisavalt raha ühe laenu täieklikuks tasumiseks, makstakse see automaatselt ära.

Kui kontole jääb veel raha, jaotatakse see ühtlaselt teiste Sinu laenu(de) vahel.

Loe klienditoe lehelt ka teisi artikleid osaliste või täielike ennetähtaegsete tagasimaksete kohta.


Product logo

Tüüpiline näide
Laen summas 2230 eurot maksab 5 aasta jooksul Sulle 63,88 eurot kuus. Tüüpiline krediidikulukuse määr on 31,74%. Kokku tasud 5 aasta jooksul 3962,53 eurot, millest 1156,73 eurot moodustab 17,85% fikseeritud määraga intress ja 445,8 eurot konto haldustasu. 130 eurot lepingutasu võetakse kohe pärast laenu väljamaksmist. 5 aasta kogukulu on seega 1732,53 eurot. Laenusumma on 2230 eurot. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest. Palun tutvu meie finantsteenuse kasutustingimustega ja pea vajadusel nõu spetsialistiga.

Meie laenutingimused
Laenusumma 500 kuni 10 000 eurot. Laenuperiood 3 kuni 60 kuud. Krediidikulukuse määr (APR) alates 31,74% kuni 61,56%. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest.