Kuidas võtta ühendust klienditoega?
Meie klienditoega saad kontakteeruda all oleva kontaktvormi vahendusel.
Kõige tähtsam asi, mida meeles pidada on, et kirjutad e-maili aadressilt mida sa kasutad sisse logimiseks oma Bondora kasutajakontole. Tuvastame Sind e-maili aadressi alusel.
Kui kirjutad meile e-maili aadressilt, mis ei ole seotud Sinu Bondora kasutajakontoga, ei ole meil võimalik Sinule informatsiooni jagada. Kõigepealt peame veenduma, et tegemist on õige isikuga, et kaitsta Sinu isikuandmeid (link). Selleks palume Sul saata oma isikuttõendava dokumendi koopia, isikukoodi või mõne muu vajaliku tõendi, et Sind tuvastada.
Kui sul puudub juurdepääs e-maili aadressile, mida kasutasid kliendikonto registreerimiseks, palun uuenda oma e-maili aadress. Kui Sinu andmed on õiged, ei ole meil vaja küsida lisaküsimusi ja saame vastata Sinu päringule võimalikult kiiresti.
Palun kirjelda probleemi või küsimust võimalikult selgelt. Nii ei pea me küsima täiendavaid küsimusi ning saame alustada kohe Sinu abistamisega.
Hetkel teenindame kliente kuues keeles: inglise, hispaania, soome, eesti, vene ja hollandi.
Me vastame päringutele tööpäevadel (esmaspäevast reedeni) lahtiolekuaegadel (10.00-16.00). Anname endast parima, et vastata Sulle tööpäeva jooksul.
Sinu tagasiside ja küsimused on meile väga olulised ja tahame Sind aidata. Kui vajad veel abi, võta ühendust meie klienditoega selle vormi kaudu.
Mitme faili üleslaadimiseks klõpsa siin või lohista siia
Lubatud failivormingud on: .jpg, .jpeg, .png, .pdf.
Max faili suurus 5mb ja max failide arv 5.