Kuidas võtta ühendust klienditoega?
Meie klienditoega saad kontakteeruda all oleva kontaktvormi vahendusel.
Kõige tähtsam asi, mida meeles pidada, on märkida päringusse e-maili aadress, mis on seotud Sinu Bondora kasutajakontoga. Tuvastame Sind e-maili aadressi alusel.
Kui kirjutad meile e-maili aadressilt, mis ei ole seotud Sinu Bondora kasutajakontoga, ei ole meil võimalik Sinuga andmeid jagada. Kõigepealt peame veenduma, et tegemist on õige isikuga. Selleks palume Sul saata oma isikutõendi koopia, isikukoodi või mõne muu vajaliku tõendi, et Sind tuvastada. Teeme seda selleks, et hoida Sinu kasutajakonto ja isikuandmeid kaitstuna.
Kui sul puudub juurdepääs e-maili aadressile, mida kasutasid kliendikonto registreerimiseks, palun uuenda oma e-maili aadress. Kui Sinu andmed on õiged, ei ole meil vaja küsida lisaküsimusi ja saame vastata Sinu päringule võimalikult kiiresti.
Palun kirjelda probleemi või küsimust võimalikult selgelt. Nii ei pea me küsima täiendavaid küsimusi ning saame alustada kohe Sinu abistamisega.
Sinu tagasiside ja küsimused on meile väga olulised ja tahame Sind aidata. Kui vajad veel abi, võta ühendust meie klienditoega selle vormi kaudu.
Mitme faili üleslaadimiseks klõpsa siin või lohista siia
Lubatud failivormingud on: .jpg, .jpeg, .png, .pdf.
Max faili suurus 5mb ja max failide arv 5.