Product logo

Kuidas saame aidata?

Küsi julgelt! Leia vastused hetkega.

Laenu taotlemineMilline on Bondora laenutaotluse protsess?Kuidas laenu taotleda?Kes saab Bondoras laenu taotleda?Kui kaua laenu taotlemine aega võtab?Kuidas toimub isikutuvastus?Kuidas saan oma pangakonto Trustly kaudu kinnitada?Miks peaksin esitama oma kontoväljavõtte Instantori kaudu ja kuidas see käib?Kas saan muuta oma laenutaotluses esitatud andmeid?Kas saan laenutaotluse tühistada?Millal ma raha kätte saan?Kas saan taotleda Bondorast uut laenu, enne kui vana on tagasi makstud?Kas saan taotleda refinantseerimislaenu?Mida peaksin tegema, kui pole laenupakkumise tingimustega nõus?Aktiivne laenKuidas toimub laenu tagasimaksmine?Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?Kuidas saan teha oma kontolt väljamakseid?Kas saan tühistada oma laenu 14 päeva jooksul alates laenulepingu allkirjastamisest?Kus saan oma maksegraafikut vaadata?Kuidas saan laenu ennetähtaegselt tagastada?Kuidas saan maksegraafikut muuta?Mis juhtub, kui mul tekib laenu tagasimaksmisel raskusi?Mis on B On Track?Mis on B Secure?Võlas laenMilline on Bondora võlamenetlusprotsess?Milline on võlamenetluse protseduur aktiivse laenu puhul?Milline on võlamenetluse protseduur üles öeldud laenu puhul?Mis juhtub, kui võlgnevus on kohtutäituri menetluses?Mis juhtub minu maksehäire avaldamisel Ametlikus Maksehäireregistris?Milline on võlamenetluse protseduur erandjuhtumite korral?Minu konto Kas minu isikuandmeid hoitakse turvaliselt?Kuidas saan luua uue salasõna?Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?Mul puudub juurdepääs Bondora kasutajakonto registreerimisel kasutatud e-posti kontoleKuidas saan Bondora kasutajakontoga seotud pangakontot muuta?Kuidas me kliente tuvastame?Miks on kliendi tuvastamine vajalik?Kellega me andmeid jagame?Kuidas saan oma Bondora kasutajakonto sulgeda?Minu dokumendid Kus saan vaadata oma kontoväljavõtet?Kust leian oma allkirjastatud lepingud?Kust leian oma tasutud ja tasumata arved?Bondora klienditoega kontakteerumineKuidas saata päringuid Bondora klienditoele?Kirjuta meile e-posti aadressilt, mis on seotud Sinu Bondora kasutajakontoga.Mida peaksin tegema, kui saan telefonile lühisõnumi, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan tavapostiga kirja, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan e-kirja, kuid mul pole Bondora kasutajakontot?Mida peaksin tegema, kui kirjutan Bondorale kellegi teise nimel?Bondora kontserni finantstulemused

Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?

Bondora kontole raha kandmiseks logi sisse ja vali kahe võimaluse vahel.

Trustly

Sisse loginuna saad teha sissemakseid oma Bondora kontole kahel viisil:

1. Trustly

Trustly maksed võtavad kõige vähem aega. Ja kellele ei meeldiks kiired maksed? Trustly võtab raha otse Sinu internetipangast, mis tähendab, et Sinu makse kinnitatakse hetkega. See on turvaline, tasuta ning Sa ei pea registreerima Trustly' kasutajakontot. Vajad selleks vaid oma internetipanga andmeid.

Makse tegemiseks klõpsa nupul Internetimakse, vali ülekande summa ning klõpsa Sissemakse. Seejärel vali oma pank ning logi sinna sisse. Makse kinnitatakse hetkega ning kantakse minutite jooksul Sinu Bondora kontole. Kui Sa oma panka Trustly nimekirjast ei leia, pole Sul võimalik seda makseviisi ülekande tegemiseks kasutada.

Oluline! Trustly kaudu makseid tehes peaksid kasutama alati viitenumbrit, mis seal iga makse jaoks eraldi luuakse. Näed seda viitenumbrit Trustly aknas makse tegemise ajal.

Trustly makseid saab teha alles pärast oma Bondora kasutajakontoga sisselogimist. Kui soovid teha ülekande otse oma internetipangast, kasuta SEPA makserekvisiite.

2. SEPA-maksed ja maksed läbi internetipanga

Saad kanda raha ka otse oma internetipangast. Vali lihtsalt SEPA-makse ja klõpsa seejärel Mine panka. Seda saad teha ka käsitsi, kasutades personaalseid makserekvisiite. Logi sisse oma internetipanka, koosta uus maksekorraldus ning kasuta meie makserekvisiite. Lisa kindlasti makse selgitusse oma viitenumber ja nimi. Peaksid märkima kindlasti ka selle, et makse peab olema eurodes. Makserekvisiitide nägemiseks klõpsa nuppu SEPA-makse.

Raha saaja: Bondora AS

AS LHV Pank

IBAN: EE937700771004427510

BIC/SWIFT: LHVBEE22 (XXX)

Tartu mnt 2, 10145 Tallinn, Estonia

Sinu viitenumber ja makse selgitus (võid kopeerida need andmed otse oma Bondora kasutajakonto seadetest).

SEPA-maksed jõuavad Sinu Bondora kontole reeglina mõne tunni jooksul. Olenevalt pangast võib ülekanne võtta kuni 3 tööpäeva. Riigipüha või nädalavahetuse ajal võib see võtta kauem. Kuna intressi arvutatakse iga päev, on parem kanda kontole veidi rohkem raha, et see kataks intressi, mis kogunes ajal, mil Sinu makse Bondora kontole teel oli. Ülejäävat raha saad alati kasutada järgmiseks makseks või siis selle hiljem kontolt tasuta välja võtta.

Lisaks uuri kindlasti oma pangalt, millised on pangaülekandega seotud teenustasud. Juhul, kui Sinu pank küsib teenustasu ka makse saajalt, lisandub see teenustasu Sinu igakuisele maksele.


Product logo

Tüüpiline näide
Laen summas 2230 eurot maksab 5 aasta jooksul Sulle 63,88 eurot kuus. Tüüpiline krediidikulukuse määr on 31,74%. Kokku tasud 5 aasta jooksul 3962,53 eurot, millest 1156,73 eurot moodustab 17,85% fikseeritud määraga intress ja 445,8 eurot konto haldustasu. 130 eurot lepingutasu võetakse kohe pärast laenu väljamaksmist. 5 aasta kogukulu on seega 1732,53 eurot. Laenusumma on 2230 eurot. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest. Palun tutvu meie finantsteenuse kasutustingimustega ja pea vajadusel nõu spetsialistiga.

Meie laenutingimused
Laenusumma 500 kuni 10 000 eurot. Laenuperiood 3 kuni 60 kuud. Krediidikulukuse määr (APR) alates 31,74% kuni 61,56%. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest.