Product logo

Kuidas saame aidata?

Küsi julgelt! Leia vastused hetkega.

Laenu taotlemineMilline on Bondora laenutaotluse protsess?Kuidas laenu taotleda?Kes saab Bondoras laenu taotleda?Kui kaua laenu taotlemine aega võtab?Kuidas toimub isikutuvastus?Kuidas saan oma pangakonto Trustly kaudu kinnitada?Miks peaksin esitama oma kontoväljavõtte Instantori kaudu ja kuidas see käib?Kas saan muuta oma laenutaotluses esitatud andmeid?Kas saan laenutaotluse tühistada?Millal ma raha kätte saan?Kas saan taotleda Bondorast uut laenu, enne kui vana on tagasi makstud?Kas saan taotleda refinantseerimislaenu?Mida peaksin tegema, kui pole laenupakkumise tingimustega nõus?Aktiivne laenKuidas toimub laenu tagasimaksmine?Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?Kuidas saan teha oma kontolt väljamakseid?Kas saan tühistada oma laenu 14 päeva jooksul alates laenulepingu allkirjastamisest?Kus saan oma maksegraafikut vaadata?Kuidas saan ennetähtaegselt tagastada osa laenust?Kuidas saan ennetähtaegselt tagastada terve laenu?Kuidas saan maksegraafikut muuta?Mis juhtub, kui mul tekib laenu tagasimaksmisel raskusi?Mis on B On Track?Mis on B Secure?Mis on B Secure+?Võlas laenMilline on Bondora võlamenetlusprotsess?Milline on võlamenetluse protseduur aktiivse laenu puhul?Milline on võlamenetluse protseduur üles öeldud laenu puhul?Mis juhtub, kui võlgnevus on kohtutäituri menetluses?Mis juhtub minu maksehäire avaldamisel Ametlikus Maksehäireregistris?Milline on võlamenetluse protseduur erandjuhtumite korral?Minu konto Kas minu isikuandmeid hoitakse turvaliselt?Kuidas saan luua uue salasõna?Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?Mul puudub juurdepääs Bondora kasutajakonto registreerimisel kasutatud e-posti kontoleKuidas saan Bondora kasutajakontoga seotud pangakontot muuta?Kuidas me kliente tuvastame?Miks on kliendi tuvastamine vajalik?Kellega me andmeid jagame?Kuidas saan oma Bondora kasutajakonto sulgeda?Minu dokumendid Kus saan vaadata oma kontoväljavõtet?Kust leian oma allkirjastatud lepingud?Kust leian tasutud ja tasumata arved?Bondora klienditoega kontakteerumineKuidas saata päringuid Bondora klienditoele?Kirjuta meile e-posti aadressilt, mis on seotud Sinu Bondora kasutajakontoga.Mida peaksin tegema, kui saan telefonile lühisõnumi, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan tavapostiga kirja, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan e-kirja, kuid mul pole Bondora kasutajakontot?Mida peaksin tegema, kui kirjutan Bondorale kellegi teise nimel?Bondora kontserni finantstulemused

Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?

Saad Bondora kontole raha lisada kahel moel: SEPA või Trustly maksena. Mõlemad on lihtsad ja toimivad peaaegu hetkega!

Makseviisid

1. SEPA maksed ja maksed otse internetipangast

  1. Logi oma Bondora kontole sisse.
  2. Kasuta Bondorale raha saatmiseks makserekvisiite juhtpaneelil.
  3. Logi sisse oma internetipanka, koosta uus maksekorraldus ning kasuta meie makserekvisiite. Lisa kindlasti makse selgitusse oma viitenumber ja nimi. Makse peab kindlasti olema eurodes.

Saaja: Bondora AS

IBAN kontonumber: EE937700771004427510Pank: AS LHV Pank

BIC/SWIFT: LHVBEE22 (XXX)

Viitenumber: kasuta oma viitenumbrit, mille leiad töölaualt.

Makse selgitus: <kasuta enda personaalset makse selgitust, mida kuvatakse töölaual.

Aadress: Tartu mnt 2, 10145 Tallinn, Eesti



SEPA maksed jõuavad Sinu Bondora kontole reeglina mõne tunni jooksul. Olenevalt pangast võib ülekanne võtta kuni 3 tööpäeva. Riigipühade või nädalavahetuste ajal võib see võtta kauem.

Kuna intressi arvutatakse iga päev, on parem kanda kontole veidi rohkem raha, et see kataks ka intressi, mis kogunes ajal, mil Sinu makse Bondora kontole teel oli. Ülejäänud raha saad kasutada järgmiseks laenumakseks või siis selle hiljem kontolt tasuta välja võtta.

Uuri kindlasti oma pangalt ka, millised on pangaülekandega seotud teenustasud. Juhul, kui Sinu pank küsib teenustasu ka makse saajalt, lisandub see teenustasu Sinu igakuisele maksele.

2. Trustly

Teine variant on Trustly makse. Trustly võtab raha otse Sinu internetipangast, mis tähendab, et Sinu makse kinnitatakse hetkega. See on turvaline, tasuta ning Sa ei pea registreerima Trustly kasutajakontot. Vajad selleks vaid oma internetipanga andmeid.

  1. Makse tegemiseks logi sisse oma Bondora kontole ning vali vaikimisi valitud SEPA makse asemel Trustly makse
  2. Sisesta summa, mille soovid kontole lisada ning klõpsa „Sissemakse”.
  3. Seejärel vali pank ning logi sisse oma internetipanka. Makse kinnitatakse koheselt ning raha kantakse Sinu Bondora kontole vaid minutitega. Kui Sa oma panka Trustly nimekirjast ei leia, kasuta selle asemel SEPA makset.
Trustly

Oluline! Trustly kaudu makseid tehes peaksid kasutama alati kordumatut viitenumbrit, mis loodi konkreetse makse jaoks. Näed seda viitenumbrit Trustly aknas makse tegemise ajal. 

Trustly makseid saab teha ainult pärast oma Bondora kasutajakontoga sisselogimist.  Kui soovid teha ülekande otse oma internetipangast, kasuta SEPA makserekvisiite.


Product logo

Tüüpiline näide
Laen summas 2230 eurot maksab 5 aasta jooksul Sulle 63,88 eurot kuus. Tüüpiline krediidikulukuse määr on 31,74%. Kokku tasud 5 aasta jooksul 3962,53 eurot, millest 1156,73 eurot moodustab 17,85% fikseeritud määraga intress ja 445,8 eurot konto haldustasu. 130 eurot lepingutasu võetakse kohe pärast laenu väljamaksmist. 5 aasta kogukulu on seega 1732,53 eurot. Laenusumma on 2230 eurot. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest. Palun tutvu meie finantsteenuse kasutustingimustega ja pea vajadusel nõu spetsialistiga.

Meie laenutingimused
Laenusumma 500 kuni 10 000 eurot. Laenuperiood 3 kuni 60 kuud. Krediidikulukuse määr (APR) alates 31,74% kuni 61,56%. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest.