Product logo

Kuidas saame aidata?

Küsi julgelt! Leia vastused hetkega.

Laenu taotlemineMilline on Bondora laenutaotluse protsess?Kuidas laenu taotleda?Kes saab Bondoras laenu taotleda?Kui kaua laenu taotlemine aega võtab?Kuidas toimub isikutuvastus?Kuidas saan oma pangakonto Trustly kaudu kinnitada?Miks peaksin esitama oma kontoväljavõtte Instantori kaudu ja kuidas see käib?Kas saan muuta oma laenutaotluses esitatud andmeid?Kas saan laenutaotluse tühistada?Millal ma raha kätte saan?Kas saan taotleda Bondorast uut laenu, enne kui vana on tagasi makstud?Kas saan taotleda refinantseerimislaenu?Mida peaksin tegema, kui pole laenupakkumise tingimustega nõus?Aktiivne laenKuidas toimub laenu tagasimaksmine?Kuidas saan oma Bondora kontole raha kanda?Kuidas saan teha oma kontolt väljamakseid?Kas saan tühistada oma laenu 14 päeva jooksul alates laenulepingu allkirjastamisest?Kus saan oma maksegraafikut vaadata?Kuidas saan laenu ennetähtaegselt tagastada?Kuidas saan maksegraafikut muuta?Mis juhtub, kui mul tekib laenu tagasimaksmisel raskusi?Mis on B On Track?Mis on B Secure?Võlas laenMilline on Bondora võlamenetlusprotsess?Milline on võlamenetluse protseduur aktiivse laenu puhul?Milline on võlamenetluse protseduur üles öeldud laenu puhul?Mis juhtub, kui võlgnevus on kohtutäituri menetluses?Mis juhtub minu maksehäire avaldamisel Ametlikus Maksehäireregistris?Milline on võlamenetluse protseduur erandjuhtumite korral?Minu konto Kas minu isikuandmeid hoitakse turvaliselt?Kuidas saan luua uue salasõna?Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?Mul puudub juurdepääs Bondora kasutajakonto registreerimisel kasutatud e-posti kontoleKuidas saan Bondora kasutajakontoga seotud pangakontot muuta?Kuidas me kliente tuvastame?Miks on kliendi tuvastamine vajalik?Kellega me andmeid jagame?Kuidas saan oma Bondora kasutajakonto sulgeda?Minu dokumendid Kus saan vaadata oma kontoväljavõtet?Kust leian oma allkirjastatud lepingud?Kust leian oma tasutud ja tasumata arved?Bondora klienditoega kontakteerumineKuidas saata päringuid Bondora klienditoele?Kirjuta meile e-posti aadressilt, mis on seotud Sinu Bondora kasutajakontoga.Mida peaksin tegema, kui saan telefonile lühisõnumi, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan tavapostiga kirja, mis polnud mõeldud mulle?Mida peaksin tegema, kui saan e-kirja, kuid mul pole Bondora kasutajakontot?Mida peaksin tegema, kui kirjutan Bondorale kellegi teise nimel?Bondora kontserni finantstulemused

Kuidas saan maksegraafikut muuta?

Kui soovid uut maksegraafikut, saad seda taotleda B Secure'i teenuse abil. B Secure'i aktiveerimiseks logi sisse oma Bondora kasutajakontoga, vali Teenus maksegraafiku muutmiseks ja klõpsa nuppu Taotle kohe. Palun klõpsa Soovin rohkem infot ja loe kõik teenuse tingimused tähelepanelikult läbi. Seejärel klõpsa Kinnitan, et olen ülalolevad läbi lugenud, mõistan neid ning nõustun nendega ja allkirjasta leping.

Maksegraafiku muutmiseks vali Teenus maksegraafiku muudatuseks ja klõpsa Soovid teha muudatusi oma laenugraafikus?.

B Secure muutmine

Uue maksegraafiku kinnitamine

Kui oled teinud kõik soovitud muudatused, tegutse järgmiselt.

  • Klõpsa nuppu Näita uut graafikut ja loe uus maksegraafik tähelepanelikult läbi. Kui Sul on mitu laenulepingut, kontrolli kindlasti iga laenulepingu maksegraafikut eraldi.
  • Kui kõik tingimused sobivad, klõpsa Allkirjasta ning järgi juhiseid ekraanil.

B Secure'i kasutajaks kvalifitseerumine

B Secure võimaldab Sul taotleda maksegraafiku muutmist, kui vastad järgmistele tingimustele:

  • Kui Sul on ainult üks laenuleping, pead olema tasunud vähemalt ühe täissummas kuumakse vastavalt kehtivale maksegraafikule.
  • Kui Sul on rohkem kui üks laen, võid kasutada B Secure'i alles pärast seda, kui oled tasunud vähemalt esimese uue laenulepingu kuumakse täissummas.
  • Kui oled hiljuti kasutanud B Secure'i maksegraafiku muutmiseks, saad teenust uuesti kasutada pärast seda, kui oled teinud täissummas vähemalt ühe kuumakse vastavalt uuele maksegraafikule.
  • B Secure'i ei saa kasutada, kui Sul on Bondora ees pikaajaline võlgnevus ning Bondoral on õigus alustada võla sissenõudmist kohtu kaudu. Loe lähemalt siit.

Kui Sul on maksegraafiku muutmise ajal võlgnevusi (sh tasumata arveid), liidetakse need kuumaksetele. Seega võivad uue maksegraafiku kuumaksed olla suuremad, sest neile on liidetud ka Sinu võlgnevus.


Product logo

Tüüpiline näide
Laen summas 2230 eurot maksab 5 aasta jooksul Sulle 63,88 eurot kuus. Tüüpiline krediidikulukuse määr on 31,74%. Kokku tasud 5 aasta jooksul 3962,53 eurot, millest 1156,73 eurot moodustab 17,85% fikseeritud määraga intress ja 445,8 eurot konto haldustasu. 130 eurot lepingutasu võetakse kohe pärast laenu väljamaksmist. 5 aasta kogukulu on seega 1732,53 eurot. Laenusumma on 2230 eurot. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest. Palun tutvu meie finantsteenuse kasutustingimustega ja pea vajadusel nõu spetsialistiga.

Meie laenutingimused
Laenusumma 500 kuni 10 000 eurot. Laenuperiood 3 kuni 60 kuud. Krediidikulukuse määr (APR) alates 31,74% kuni 61,56%. Sulle pakutav intressimäär oleneb vaid Sinu andmetega seotud asjaoludest.