Kuidas me kliente tuvastame?
Alustuseks tuvastame kliendi tema e-posti aadressi põhjal. Juhime tähelepanu sellele, et Bondoral on õigus küsida lisaküsimusi ja täiendavaid tõendeid. Näiteks võime küsida Sult isikut tõendava dokumendi koopiat või elukoha aadressi või telefoninumbrit tõendavaid dokumente. Teeme seda Sinu kasutajakonto ja identiteedi kaitsmiseks.
Kui kirjutad meile e-posti aadressilt, mis pole Sinu kasutajakontoga seotud, võime paluda Sult isikut tõendava dokumendi koopiat.
Kui soovid muuta oma Bondora kasutajakontoga seotud elukoha aadressi, esita meile arve (nt üüri- või telefoniarve), millel on toodud Sinu nimi ja uus elukoha aadressi. Arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud. Seejärel saame muudatused Sinu eest ära teha.
Kui Sul pole mingil põhjusel võimalik oma Bondora kasutajakontoga seotud telefoninumbrit ise muuta, võid meile saata telefoniarve, kus on toodud Sinu nimi ja uus telefoninumber, et saaksime selle muudatuse Sinu eest ära teha. Juhime tähelepanu sellele, et arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud.